[ Pobierz całość w formacie PDF ]

Cele:2000 to plan podporządkowania wszystkich szkół w Ameryce pod kontrolę
państwa. Kiedy to nastąpi, nasza wolność zginie na zawsze. Pamiętamy, \e były
prezydent Stanów Zjednoczonych, George Bush jest aktywnym członkiem
amerykańskiego tajnego establishmentu, Stowarzyszenia Czaszki i Piszczeli. Jest
to najpotę\niejsze amerykańskie tajne stowarzyszenie ezoteryczne, które nazywają
po prostu zakonem. Zostało zało\one z najduje się pod kontrolą iluminatów, celem
stworzenia nowej syntezy, ładu światowego, w którym państwo jest wszechwładne,
absolutne, gdzie jednostki mogą znalezć wolność, wyłącznie na drodze ślepego
posłuszeństwa względem państwa. Plan ten rozwija się w tym kierunku, aby
zawładnąć umysłami dzieci i młodzie\y w tym narodzie.
Przed II wojną światową Adolf Hitler powiedział:  Dajcie mi jedno pokolenie
młodzie\y, a podbiję świat. Niemal\e tego dokonał. W jaki sposób osiągnęli to
naziści? Dokonali tego w salach lekcyjnych. Hitler powiedział:
 Wasze dzieci nale\ą ju\ do nas. To jest nowa Rzesza. Tej młodzie\y nie oddamy
nikomu lecz sami damy tej młodzie\y własne wykształcenie i własne wychowanie.
Maria Trapp w ksią\ce  Historia śpiewającej rodziny Trapp napisała:
 Na zebraniu w szkole mówiono nam, \e nasi rodzice są mili i staroświeccy, nie
rozumieją nowej partii. Powinniśmy zostawić ich w spokoju i nie zawracać sobie
nimi głowy. My jesteśmy przyszłością narodu, narodu świata. Nie powinniśmy nigdy
mówić w domu o tym, czego uczymy się teraz w szkole . (17)
Taki sam program od wielu lat jest wdra\any w amerykańskich szkołach! Ich nowi
nauczyciele, których nazywają agentami przemian, korzystają z technik zmiany
43
postaw zachowania. Otrzegają uczniów:  Nie mówcie rodzicom o tym czego uczycie
się w szkole .
MODYFIKACJA ZACHOWAC (CZY DESTRUKCJA ZACHOWAC)
Pod eufemizmem  modyfikacja zachowań nasze dzieci uczy się: sterowanej
wyobrazni oraz wizualizacji, co jest kontaktowaniem się z mocami
okultystycznymi; oraz przebudowy stanu świadomości, w której otwiera się umysł
na moce demoniczne lub postacie okultystyczne. Nie jest to nic innego jak tylko
hinduizm w owczej skórze. W naszych szkołach nie mo\emy mieć Biblii; nie mo\emy
się modlić. A z drugiej strony mo\emy być zalewani religią hindu w naszych
szkołach. Prowadzi się edukację seksualną z trudną do opisania praktyką. W tym
kraju takie rzeczy dzieją się obecnie w ka\dym stanie.
PROJEKT 10
Druga doroczna konferencja nt.  Projektu 10 odbyła się wiosną 1992 w Beaverton
w stanie Oregon w Hotelu Greenwood.  Projekt 10 został zapoczątkowany w roku
1984 poprzez znaną lesbijkę Virginię Uribe. Ruch homoseksualistów wykorzystał
ten projekt do uzyskania swobodnego dojścia do dzieci w szkołach publicznych w
Los Angeles.  Projekt 10 rzekomo ma zapewnić dostęp do poradnictwa młodym
ludziom cierpiącym emocjonalnie z powodu skłonności homoseksualnych czy
biseksualnych. W rzeczywistości zaś,  Projekt 10 nie pomaga młodzie\y uwolnić
się od homoseksualizmu. On zachęca ich do zaakceptowania tego oraz dalszego
rozwijania zachowań homoseksualnych, kontaktując ich często z grupami z zewnątrz
jak np., z Programem Konsultacji Phoenix. Obecnie  Projekt 10 jest wprowadzany
do szkół w Oregonie. (18)
DOWIEDZ SI CZEGO UCZ TWOJE DZIECKO
Otrzymałem list od bliskiego przyjaciela z Spokane. Jest to biuletyn
ostrzegający ka\dego wierzącego w tym stanie i w okolicy. Właściwie to
powinniśmy ostrzec całą Amerykę. Nosi on tytuł  Dowiedz się czego uczą w naszych
szkołach . Zacytuję Sandy Ogle:
 Zledziłem sprawę Jeffrey a Dahlmera. Czy zastanawiacie się co opętało
człowieka, który chce współ\yć seksualnie ze zwłokami? W maju 1989 roku mieliśmy
spotkanie w szkole podstawowej w Mead (Mead znajduje się w północnej części
Spokane), w którym udział brali rada naukowa do spraw seksu z Mead oraz około
300 rodziców. Panował brak zgody odnośnie tego, czego nauczano o AIDS, zgodnie z
programem edukacji seksualnej. Na tym spotkaniu dowiedzieliśmy się, \e w szkole
podstawowej w Mead w zasadzie nauczano dzieci jak uprawiać seks ze zwłokami, a
tak\e praktyk bestialstwa i homoseksualizmu. (19)
A\ trudno w to uwierzyć, lecz istnieją wystarczające dowody potwierdzające to.
Omawiano sprawę ucznia, który przyprowadził na lekcję dorosłego kochanka, po to,
aby opowiedzieć innym uczniom o ich wzajemnych relacjach. Aby dolać jeszcze
oliwy do ognia padła wtedy wypowiedz stwierdzająca, \e mał\eństwo nie ma \adnej
wartości i dlatego nie mo\emy nauczać o mał\eństwie! (20)
Czy potrzebujemy takich lekcji, które rozwijałyby zainteresowania uczniów w tym
kierunku? Czy na tym polega cała modyfikacja zachowań? Wydaje się, \e tak jest.
Prowadzi to tylko do większego obłędu i tworzenia kolejnych Jeffrey ów
Dahlmers ów. Nic więc dziwnego, \e nasze wyniki w nauce obni\ają się stale,
podczas kiedy wszelkiego rodzaju przestępczość  gwałty, narkotyki, alkoholizm,
zabójstwa, napady  gwałtownie wzrasta. Czy wiesz co znajduje się w programie
nauczania w twoim regionie? Jeśli nie, to lepiej to sprawdz. Myślę, \e [ Pobierz całość w formacie PDF ]

  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • natalcia94.xlx.pl