[ Pobierz całość w formacie PDF ]
3 Wokó" maga pojawiajà si´ wiewiórki
4 Skóra maga zaczyna sw´dzieç
5 Mag zaczyna Êwieciç
6 Ognista kula wyÊrodkowana na magu
7 Zmiana p"ci maga
8 Zmiana koloru maga
9 Wszyscy w okolicy zmieniajà kierunki
10 Eksplozja wyÊrodkowana na magu
11 Zakl´cie Oplàtanie wyÊrodkowane na magu
12 Zakl´cie Spowolnienie wyÊrodkowane na celu
13 Wskazana postaç zmienia si´ w wilka
14 Mag zostaje unieruchomiony
15 Mag otrzymuje przyÊpieszenie ruchów
16 Mag zamienia si´ w wiewiórk´
17 Z"oto w posiadaniu maga zostaje zniszczone
18 Cel zostaje os"abiony
19 Zakl´cie Ogie’ s"o’ca wyÊrodkowane na magu
20 SzybkoÊç poruszania si´ wskazanej postaci zostaje zmniejszona
21 Ognista kula wyÊrodkowana na magu
22 Mag zostaje unieruchomiony, jakby rzucono na niego zakl´cie Unieruchomienie osoby
23 Zakl´cie Strach wyÊrodkowane na wskazanej postaci
24 Dwa kolejne rzuty kostkà. Oba efekty sà wykonywane
25 Ca"y obszar zostaje poznany
26 Klosz niewraÝliwoÊci wyÊrodkowany na wskazanej postaci
27 Zakl´cie Cisza, 5 metrów wyÊrodkowane na magu
28 Mag zostaje oszo"omiony
29 Cel staje si´ niewidzialny
30 ¸adne iskry! Nie ma Ýadnego innego efektu
31 Mag staje si´ celem zakl´cia
32 Mag staje si´ niewidzialny
33 Migoczàce barwy od maga
34 Wokó" maga pojawiajà si´ ptaki
35 Ognista kula wyÊrodkowana na magu. Nie sà zadawane Ýadne obraÝenia
36 W ekwipunku maga pojawiajà si´ kamienie szlachetne
37 Zaczyna si´ muzyka do walki
38 W ekwipunku maga pojawiajà si´ Dobre jagody
39 W kierunku celu leci Ognista kula
40 ¸adunki zostajà wyssane z obszaru dzia"ania wokó" ofiary
41 W ekwipunku maga pojawia si´ losowo wybrany skarb
42 Mag jest gotowy do walki (+ TraK0 + ObraÝenia)
43 Pole teleportacyjne wyÊrodkowane na magu
44 Pole teleportacyjne wyÊrodkowane na ofierze
45 Postacie w obszarze wokó" ofiary dostajà czkawki
46 Wszystkie drzwi w obszarze dzia"ania zostajà otworzone. JeÊli nie ma tam drzwi, to
wykonywane sà dwa rzuty kostkà i oba efekty sà realizowane
47 Mag zamienia si´ w wilka
48 Losowa zmiana celu
38
"!
Baldur s Gate II
49 Mag odzyskuje si"y, jakby w"aÊnie zako’czy" odpoczynek
50 Wskazana ofiara przywo"uje potwory
51 JeÊli dzieje si´ to na otwartej przestrzeni, to zaczyna padaç Ênieg, w przeciwnym
wypadku wykonywane sà jeszcze dwa rzuty kostkà
52 G"oÊny ha"as. Ofiara musi wykonaç rzut obronny lub zostanie oszo"omiona
53 Punkty Ýycia ofiary zostajà podwojone
54 Przyzwanie demona, który zaatakuje wskazanà osob´
55 Zakl´cie zostaje rzucone, ale towarzyszy temu piszczàcy odg"os
56 Zakl´cie zostaje rzucone, ale trwa o po"ow´ krócej
57 Dziwne efekty wizualne, ale zakl´cie si´ nie udaje
58 Pr´dkoÊç pocisku zmniejszona o po"ow´
59 Wszystek or´Ý w okolicy zaczyna Êwieciç
60 Ofiara nie moÝe wykonaç rzutu obronnego przeciw rzuconemu zakl´ciu
61 Wskazana postaç zostaje unieruchomiona, jakby rzucono na nià zakl´cie
Unieruchomienie osoby
62 Wykrycie magii wyÊrodkowane na wskazanej postaci
63 Wykonywane sà 4 dodatkowe rzuty kostkà. Wszystkie ich efekty zostajà zrealizowane
64 Zakl´cie Spowolnienie wyÊrodkowane na celu
65 Zamiast wybranego zakl´cia, rzucone zostaje inne zakl´cie z tego samego poziomu
66 W kierunku celu zostaje wystrzelona b"yskawica
67 Wskazana postaç zostaje wzmocniona
68 Zakl´cie Uzdrowienie wyÊrodkowane na wskazanej postaci
69 Ofiara zostaje oplàtana
70 Mag zostaje os"abiony
71 Ognista kula wyÊrodkowana na ofierze
72 Zakl´cie Zamiana cia"a w kamie’ rzucone na ofiar´
73 Zakl´cie zostaje rzucone, a mag zachowuje si´, jakby dopiero zako’czy" odpoczynek
74 Zakl´cie Uzdrowienie wyÊrodkowane na magu
75 Ofiara zostaje oszo"omiona
76 Zakl´cie Ogie’ s"o’ca wyÊrodkowane na ofierze (dziki mag nie odczuwa jego skutków)
77 Ofiara zostaje unieruchomiona
78 Ofiara zostaje oÊlepiona
79 Ofiara zostaje zauroczona
80 W ekwipunku ofiary pojawiajà si´ szlachetne kamienie
81 ObniÝona zostaje pr´dkoÊç przemieszczania si´ ofiary
82 W ekwipunku ofiary pojawia si´ losowo wybrany skarb
83 Ofiara zamienia si´ w wiewiórk´
84 Zakl´cie Cisza, 5 metrów wyÊrodkowane na ofierze
85 Zmienia si´ p"eç ofiary
86 Pozorna eksplozja (nikt nie odnosi obraÝe’) wyÊrodkowana na ofierze
87 Nad ofiarà pojawia si´ Âmierdzàca chmura
88 Na ofiar´ spada z nieba krowa
89 Ofiara zostaje oszo"omiona
90 Zakl´cie dzia"a w promieniu 20 m od ofiary (zmiana pocisku)
91 Skóra ofiary zaczyna sw´dzieç
92 Liczba punktów dzikiego maga zostaje podwojona
93 Ofiara zostaje unieruchomiona
94 Ruchy ofiary zostajà przyÊpieszone
95 Z"oto w posiadaniu ofiary zostaje zniszczone
96 Rzucane zakl´cie jest podwójnie efektywne
97 Zakl´cie zostaje rzucone, a ofiara ma modyfikator -4 do rzutu obronnego
98 Zmienia si´ kolor ofiary
99 Zakl´cie zostaje rzucone tak, jakby mag mia" dwa razy wi´kszy poziom doÊwiadczenia
100 Zakl´cie zostaje rzucone normalnie
"! 39
Tron Bhaala
Baldur s Gate II: Tron Bhaala Twórcy gry
Nathan Frederick
Black Isle Studios
Raymond Prach
Dyrektor oddzia"u: Feargus Urquhart
Chris Priestly
Producent: Chris Parker
[ Pobierz całość w formacie PDF ]